Studia przypadków i cytaty z praktyk

Prawdziwe doświadczenia lekarzy i pielęgniarek

Zajrzyj do gabinetów swoich kolegów i dowiedz się, dlaczego są tak podekscytowani Emmy.

Dowiedz się, co na temat Emmy ma do powiedzenia lekarz pierwszego kontaktu w Pradze, lekarz pierwszego kontaktu na obszarach wiejskich lub pielęgniarka w Ústí nad Labem.

Dzięki Głosu Emmy gabinety obsługują o 30% więcej połączeń

Dzięki Głosu Emmy (voicebota) lekarz pierwszego kontaktu Adriana Youngová z Pragi:

  • otrzymuje dokładną transkrypcję każdego połączenia,
  • odnotowuje 4 razy mniej nieodebranych połączeń,
  • ma spokój ducha i szczęśliwych pacjentów

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Praktyka wiejska otrzymuje 80% zapytań za pośrednictwem Emmy


Dzięki Emmy lekarz POZ MUDr. Karla Hladíková z regionu Přerov:

  • oszczędza dziennie nawet 2 godziny,
  • przestała zatrudniać dodatkową pielęgniarkę tylko do odbierania telefonów,
  • ma spokój i nie przeszkadzają jej ciągłe telefony,
  • pacjenci mogą umawiać się na konkretne godziny,
  • łatwo kopiuje informacje z Emmy do dokumentacji medycznej.
Czytaj więcej

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Emmy oszczędza pielęgniarce godzinę dziennie

Dzięki Emmy pielęgniarka mgr. Adéla Matyščáková z Ústí nad Labem:

  • nie ma do czynienia z wściekłymi pacjentami, którzy nie mogą się porozumieć,
  • ma czas na pracę zawodową,
  • sprawiła, że przestoje między wizytami zniknęły, a lekarz leczy więcej pacjentów,
  • koordynuje pracę dla dwóch gabinetów.
Czytaj więcej

Emmy zastąpiła e-maile, a poufne dane są bezpieczne

Dzięki Emmy lekarz POZ MUDr. Pavel Vychytil Jr. z Pardubic:

  • zawiera wszystkie wymagania pacjentów w jednym miejscu,
  • chroni wrażliwe dane w komunikacji elektronicznej,
  • oszczędza czas i obsługuje zgłoszenia między pacjentami,
  • jego pacjenci umawiają się na wizyty bez dzwonienia.

Jak działa Emmy w trybie na żywo

"Używamy aplikacji Emmy w gabinecie od marca 2021 roku i przez pierwsze sześć miesięcy przyzwyczajaliśmy się do Emmy i przyzwyczajaliśmy naszych pacjentów do przejścia na nowy sposób komunikacji. Wiem, że początki nie były łatwe dla recepcjonistki, było to przejście z systemu papierowego dziennika do nowej technologii, którą opanowała dzięki swojej elastyczności i chęci uczenia się nowych rzeczy. Od września 2021 r. umożliwiliśmy pacjentom samodzielne umawianie się na niektóre wizyty i po początkowych obawach, już teraz bardzo cieszymy się z tej funkcji i mamy pozytywną reakcję na nią ze strony naszych pacjentów.

Pacjenci w Emmy szczególnie doceniają dostępność i łatwość kontaktu z gabinetem, jest to dla nas znaczna ulga od przeciążonych linii telefonicznych, które są wolne nie tylko w przypadku ostrych stanów, ale także dla pacjentów, którzy nie są obsługiwani przez nowoczesną technologię. Komunikacja mailowa z pacjentami jest teraz minimalna. Nie wyobrażam sobie powrotu do obsługi zgłoszeń w zatłoczonej poczekalni i przeciążonych linii telefonicznych; dzięki Emmy mamy sprawny system zamówień i przejrzystą organizację godzin pracy.

Bardzo doceniam również przyjazną i pomocną komunikację po stronie wsparcia dostawcy aplikacji. Dla mnie, jako lekarza, Emmy jest systemem przystępnym cenowo, pozwala zaoszczędzić pieniądze na dodatkowym personelu w gabinecie, a także widzę oszczędności w tym, że nie używamy żadnego systemu oczekującego do wprowadzania kart ubezpieczeniowych, Emmy śledzi, kto przychodzi, a liczba pacjentów przychodzących poza wizytami jest znikoma”.
MUDr. Veronika Braierová, Liberec

„Mogę potwierdzić, że Emmy nie jest skomplikowana. Zgłosili się już pacjenci, w tym seniorzy, nawet 74-letni pacjent”.
MUDr. Lenka Lískovcová, Mladá Boleslav

„To jak cud. Wszyscy narzekają na to, jak wymagająca administracyjnie i logistycznie jest organizacja szczepień. Mam szczęście, że Emmy pojawiła się we właściwym czasie i zaoszczędziła nam wielu godzin wydzwaniania do ludzi. Ponadto pacjenci komplementują nas za to, jak doskonale zorganizowany jest cały proces dzięki Emmy!”
MUDr. Karolína Dobešová, Šatov

„Dzięki Emmy lekarz nie jest urzędnikiem, ale w końcu znów jest lekarzem”.
MUDr. Eva Málková, Kralupy nad Vltavou

„Mamy Emmy od 3 tygodni - już teraz telefony dzwonią co najmniej o połowę częściej, pacjenci również chwalą to rozwiązanie, a rejestratorka - która walczyła z tym i nazywała siebie dzieckiem komputerowym - przyznała wczoraj, że to świetny pomysł”.
MUDr. Karla Hladíková, Potštát-Olšovec

"Przetwarzanie zgłoszeń otrzymanych za pośrednictwem Emmy jest dla mnie łatwiejsze i szybsze. Zgłoszenia są bardziej przejrzyste i zazwyczaj zawierają wszystkie niezbędne informacje. Teksty są bardziej zwięzłe, a komunikacja rzadko zamienia się w „czat”, co było dość powszechne w przypadku e-maili i było dla mnie męczące. Wiadomości niezwiązane z opieką zdrowotną nie są mieszane między wiadomościami, jak ma to miejsce w przypadku e-maili”.
Gabriela Langhammerová, MD, Telč

"Wykorzystałem Emmy do zorganizowania szczepień przeciwko COVID-19 i muszę przyznać, że było to bardzo skuteczne rozwiązanie.
W naszym mieście Oslavany szczepieniami zajmowały się również władze miejskie. Urzędnicy dzwonili do osób starszych i dowiadywali się, czy są zainteresowani szczepieniem. Wymagało to wielu rozmów telefonicznych, dyktowania informacji i przepisywania. Praca, którą Emmy mogła dla mnie wykonać w 2-3 godziny, zajmowała im 4 dni. Potem rozmawiałem z rejestratorką z innego gabinetu. Powiedziała, że tego dnia obdzwoniła 30 osób w sprawie szczepień i była całkowicie wykończona. Wtedy w pełni zdałem sobie sprawę, ile pracy zaoszczędziła nam Emmy”.
MUDr. Ivo Nečesánek, Oslavany

A co vy a vaše ordinace?

Pokud jste v podobné situaci jako lékařka z Potštátu, domluvte si s námi nezávaznou on-line ukázku. Představíme vám Emmy a odpovíme na všechny vaše otázky.

Kontaktní formulář

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.
Ondrej Sobotka

MUDr. Ondřej Sobotka

Zakladatel a vedoucí lékař Emmy

Tim Young

Tim Young

Zakladatel a CEO

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak Emmy może pomóc Ci w gabinecie?

Umów się z nami na niezobowiązującą prezentację online. Przedstawimy Ci Emmy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Formularz kontaktowy

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.

MUDr. Ondřej Sobotka

Założyciel i dyrektor medyczny Emmy

Tim Young

Założyciel i Prezes Emmy