Szczęśliwsi pacjenci i łatwiejsze zarządzanie gabinetem
Emmy to oprogramowanie, które automatyzuje rutynową komunikację między gabinetem a pacjentami. Lekarze korzystający z Emmy potwierdzają, że nawet pacjenci powyżej siedemdziesiątego roku życia radzą sobie z jego obsługą.
Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.
„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“
MUDr. Jana navrátilová
"Rejestratorki w gabinecie były przytłoczone liczbą rozmów telefonicznych. Telefony dzwoniły bez przerwy, średnio 250 połączeń dziennie w najbardziej intensywnych tygodniach. Obsługa wszystkich połączeń przerosła ich możliwości. Niektórzy pacjenci byli sfrustrowani, ponieważ spędzili pół dnia próbując się dodzwonić — niektórzy mieli szczęście, ale innym nie udało im się połączyć pomimo kilku prób.”
Od 5 lat korzysta z aplikacji Emmy oraz bota głosowego na swoim telefonie, co przynosi zadowolenie zarówno pacjentom, jak i personelowi gabinetu.
Adriana Young
lekarz rodzinny w Pradze
Pomaga lekarzom zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich.
Oszczędzasz nawet do 1,5 godziny dziennie
Wiadomo – telefon dzwoni, notatki są zapisywane na papierze, a następnie wprowadzane do komputera. Emmy pobiera informacje od pacjentów drogą elektroniczną, oszczędzając czas rejestratorom i lekarzom.
Nie musisz zatrudniać koordynatora
Emmy doskonale sprawdza się w koordynowaniu i planowaniu działań dla pacjentów w ramach programu opieki koordynowanej.
Nie musisz szukać kolejnej rejestratorki
Emmy może pełnić rolę rejestratorki lub koordynatora w niepełnym wymiarze godzin, oferując usługi w znacznie niższej cenie.
Zyskujesz więcej z realizacji usług medycznych
Emmy zbiera informacje od pacjentów za Ciebie, dzięki czemu konsultacje stają się szybsze i bardziej efektywne, a gabinet generuje wyższe przychody.
Twoi pacjenci są zadowoleni
Pacjenci doceniają brak konieczności oczekiwania na połączenie. Mają do dyspozycji nowoczesną aplikację, która przyspiesza załatwianie spraw. Wybierają Twój gabinet, a nie przechodzą do konkurencji, która oferuje takie rozwiązania.
Seniorzy mogą łatwiej się dodzwonić
Linie telefoniczne są odciążone, dzięki czemu starsi pacjenci bez dostępu do Internetu mogą się z Tobą skontaktować.
Masz kontrolę nad godzinami przyjęć
Ty decydujesz, kto może dokonać rezerwacji i w jakim bloku czasowym.
Łatwe płatności za usługi
Jeśli pacjent prosi o płatną usługę, Emmy wymaga płatności online z góry. Po zaksięgowaniu środków na koncie rozpoczyna się przetwarzanie zgłoszenia.
Ochrona przed cyberatakami
E-mail nie jest odpowiedni do komunikacji z pacjentami, ponieważ jest łatwy do zhakowania nawet przez sprytnego laika. Komunikacja za pośrednictwem Emmy jest znacznie bezpieczniejsza.
Pokażemy to na przykładzie pacjenta Łukasza, który chce umówić się na wizytę z powodu bólu brzucha.
Pacjent
Gabinet
Łukasz loguje się do portalu internetowego Emmy na swoim komputerze lub telefonie komórkowym.
Wybiera z menu, że ma problem zdrowotny.
W kwestionariuszu online odpowiada na przygotowane pytania i prosi o wystawienie zwolnienia lekarskiego.
Rejestratorka otwiera Emmy i zaczyna przeglądać nowe zgłoszenia.
Dzięki triażowaniu w Emmy widzi zgłoszenie Łukasza jako jedno z pierwszych, co pozwala jej od razu odróżnić je od innych, np. prośby o receptę.
Nie musi czekać, aż Łukasz dodzwoni się do gabinetu.
Następnie uzgadnia z lekarzem, czy pacjent może zostać przyjęty między pacjentami niezakaźnymi oraz czy 20 minut wystarczy na wizytę.
Za pomocą trzech kliknięć umożliwia Łukaszowi wybór terminu wizyty w gabinecie, bez potrzeby długiej i skomplikowanej rozmowy telefonicznej, aby uzgodnić dogodny termin.
Łukasz otrzymuje powiadomienie od Emmy, że musi zarezerwować wizytę. Otwiera aplikację i wybiera termin na dziś o 10:15.
Rejestratorka wprowadza raport dla lekarza do dokumentacji medycznej.
Łukasz jest w poczekalni o 10:10 i czeka na swoją wizytę.
Lekarz jest już na niego przygotowany, ponieważ wcześniej przeczytał, co Łukasz wprowadził do aplikacji. Dzięki temu nie musi tracić czasu na zapisywanie dolegliwości pacjenta, a może w pełni skupić się na nim podczas badania w gabinecie.
Łukasz dzwoniłby do przychodni, aby umówić się na wizytę. Musiałby „konkurować” przez telefon z innymi pacjentami próbującymi się dodzwonić. Rejestratorka musiałaby przeprowadzić długi wywiad z Łukaszem, ale ponieważ nie ma doświadczenia medycznego, mogłaby zapomnieć zapytać o coś istotnego.
W uzgodnionym terminie Łukasz przyszedłby do gabinetu w czasie, gdy są tam chorzy pacjenci, i mógłby zarazić się inną chorobą w poczekalni.
Lekarz musiał najpierw dowiedzieć się, co sprowadziło Łukasza do gabinetu.
Dzięki Emmy gabinet ma z wyprzedzeniem informacje o tym, co Łukasz chce skonsultować i jest przygotowany na jego wizytę.
„Ciągle dzwoniący telefon i zaśmiecona poczta e-mail – działo się tak wiele, że rejestratorki w naszych gabinetach nie mogły nadążyć. Zaczęliśmy myśleć, że będziemy musieli zatrudnić więcej pracowników. Ale czy to naprawdę konieczne? Wtedy pomyśleliśmy, że automat może wykonać tę pracę, a jedna recepcjonistka będzie w stanie obsłużyć to rozwiązanie, nie musząc słuchać narzekań pacjentów, którzy nie mogą się dodzwonić.
Rozmawialiśmy z innymi lekarzami o naszym pomyśle i okazało się, że mają ten sam problem. Spotkaliśmy się z przedstawicielami czterech innych gabinetów i wspólnie spisaliśmy, czego potrzebujemy od wirtualnej asystentki.
Następnie do zespołu dołączyli doświadczeni programiści, którzy wspólnie z nami stworzyli Emmy – wirtualną asystentkę, na którą stać każdy gabinet, a która dba o codzienną komunikację z pacjentami.
Dzięki niej czujemy się swobodniej w pracy.”
Założyciel i dyrektor medyczny Emmy
Założyciel i Prezes Emmy
Mladá Boleslav
Praha
Ekspert zewnętrzny, Telč
Velké Přílepy
Praha
Dopóki Emmy nie zacznie na siebie zarabiać, otrzymujesz ją za darmo.
Płacisz za Emmy za miesiąc i nie podejmujesz żadnych długoterminowych zobowiązań.
Ceny są podawane za czas pracy jednego lekarza. Oferujemy zniżki dla gabinetów z wieloma pełnoetatowymi pracownikami.
W ramach ceny wprowadzającej oferujemy wszystkie funkcje Emmy za 399 zł/mies. brutto (324 zł/mies. netto).
Emmy zastąpi kolejną rejestratorkę pracującą w niepełnym wymiarze godzin. Jest 7 razy tańsza i dostępna 24/7 – nie wyjeżdża na wakacje i nigdy nie choruje.
Oto przykład ilustrujący:
Kolejna rejestratorka pracujący w niepełnym wymiarze godzin
Wynagrodzenie brutto: 2 300 zł
Opłaty: 471 zł
Razem: 2 771 zł
Wirtualna asystentka Emmy
Cena Emmy: 399 zł
Razem: 399 zł
Niewiążąca demonstracja
Wypełnij ten formularz – skontaktujemy się z Tobą, aby umówić się na niezobowiązującą demonstrację online. Przedstawimy tam oprogramowanie, odpowiemy na pytania oraz ostosujemy Emmy do Twoich potrzeb.
Testowanie Emmy
Następnie możesz przetestować Emmy za darmo. Jeśli chcesz załadować do aplikacji informacje o pacjentach, podpiszemy wspólnie umowę o ochronie prywatności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z RODO. Ten podpis nie zobowiązuje do niczego więcej.
Zamawianie Emmy
Jeśli po wypróbowaniu Emmy zdecydujesz się z niej korzystać, wyślemy Ci elektroniczne zamówienie do podpisania i zaczniesz płacić za Emmy.
Informujesz pacjentów
Dajesz pacjentom znać, aby używali Emmy zamiast e-maili i telefonów. To proste – możemy dla Ciebie przygotować do wydrukowania plakaty do umieszczenia w poczekalni, tekst na stronę internetową lub przewodnik dla rejestratorki, co powiedzieć przez telefon.
Oszczędzasz czasu
Najwięcej czasu zaoszczędzisz, korzystając ze wszystkich funkcji Emmy. Ale jeśli chcesz, możesz także podłączać funkcje pojedynczo.
Tak, doświadczenie z setek praktyk w miastach i na obszarach wiejskich pokazuje, że tak. Każdy, kto potrafi wysłać e-mail, może pracować z Emmy. Osoby starsze również dobrze współpracują z Emmy, ponad jedna dziesiąta zaangażowanych pacjentów ma ponad 70 lat.
A jeśli pacjent nie ma internetu w domu, nic się nie dzieje. Nadal może do Ciebie zadzwonić, a także ma o wiele większą szansę, że dodzwoni się, ponieważ inni używają Emmy.
zbierać wszelkie informacje od pacjentów z wyprzedzeniem (w tym załączniki i zdjęcia)
w oparciu o informacje od pacjeta zdecydować, czy zająć się sprawą pacjenta zdalnie, czy osobiście w gabinecie
jeśli osobiście, pacjent może umówić termin wizyty za pośrednictwem Emmy
można szybko sprawdzić, które zgłoszenia mają priorytet kliniczny
automatyczne zapraszanie pacjentów na szczepienia i inne działania profilaktyczne za pośrednictwem Emmy, a nawet SMS-ów.
jeśli wysyłasz plik z poufnymi informacjami medycznymi do pacjenta, możesz zwiększyć bezpieczeństwo za pomocą hasła wysłanego w wiadomości SMS – gwarantuje to, że nikt inny nie będzie mógł uzyskać dostępu do pliku
przekazywać zgłoszenia pielęgniarce lub innemu pracownikowi praktyki i dołączyć notatkę wewnętrzną
przechowywanie wszystkich zgłoszeń pacjentów w jednym miejscu i pozbycie się stosu wiadomości na papierze
śledzenie historii każdego zgłoszenia i śledzenie, kto je przetwarza
pracować w dowolnym miejscu, wystarczy komputer z dostępem do Internetu
Ciągle dodawane są nowe funkcje.
Dowiedz się, dlaczego pielęgniarka lub rejestratorka sprzeciwia się wprowadzeniu Emmy. Niektóre pielęgniarki obawiają się, że Emmy je zastąpi. To niepotrzebny strach. Oprogramowanie obsługuje tylko rutynową komunikację, do pracy wykwalifikowanej nadal potrzebna jest pielęgniarka.
Inni obawiają się, że nie poradzą sobie z obsługą komputera. Ale jeśli rejestratorka potrafi wysyłać e-maile, poradzi sobie z Emmy. Chętnie ją przeszkolimy i pokażemy jej wszystko.
A jeśli później nie będzie wiedziała, co zrobić, wystarczy zadzwonić do działu obsługi klienta, a my jej pomożemy.
Możliwe, że wyjaśnienia nie zadziałają. Rejestratorce może być trudno wyobrazić sobie, ile pracy Emmy zaoszczędzi jej i Tobie. Być może będziesz musiał postawić na swoim i wdrożyć Emmy, nawet jeśli Twoi pracownicy nie są tym zbyt zachwyceni. Ale to także część prowadzenia biznesu. Aby praktyka dobrze prosperowała, czasami trzeba wprowadzić niepopularne zmiany, ale później bardzo się one opłacają i nawet personel z perspektywy czasu zobaczy, że miały one sens.
Dr Karla Hladíková ma w tym zakresie własne doświadczenia. Jej pielęgniarka była w stanie korzystać tylko z podstawowych funkcji komputera, a kiedy usłyszała, że praktyka ma zacząć korzystać z Emmy, zmartwiła się. Ale w ciągu dwóch tygodni tak przyzwyczaiła się do Emmy, że nie wyobraża sobie, jak mogłaby bez niej funkcjonować. Przeczytaj więcej w tym studium przypadku.
Jeśli zdecydujesz się na Emmy, zdalnie wdrożymy system w ciągu około godziny. Emmy jest gotowa do pracy w każdym gabinecie. Oznacza to, że nie trzeba poświęcać dużo czasu na jej konfigurację lub tworzenie własnych kwestionariuszy dla pacjentów lub tekstów odpowiedzi. Wystarczy wybrać odpowiednie z gotowych kwestionariuszy i zwrotów, aby od razu zacząć komunikować się z pacjentami.
Jeśli nie jesteś czegoś pewien, możesz wysłać nam pytanie bezpośrednio przez Emmy. Możesz też zadzwonić do nas pod numer 732 059 615 w dni robocze od 8:30 do 16:30. Ta obsługa klienta jest już wliczona w cenę Emmy.
Jeśli Twoi pacjenci mają jakiekolwiek problemy z działaniem Emoji, mogą zadzwonić na tę samą linię, a my z przyjemnością im pomożemy.
Wszystkie dane są przechowywane w profesjonalnych centrach danych na bezpiecznych serwerach, do których nikt inny nie ma dostępu. Podczas gdy hakerzy mogą z łatwością dostać się do komputera użytkownika, centra danych posiadają zaawansowaną, profesjonalną ochronę.
Nie, nie potrzebujesz żadnej nowej zgody.
W przypadku pytań technicznych lub zainteresowania Emmy skontaktuj się z nami: pomoc@mojaemmy.pl
Zadzwoń do nas:
+48 732 059 615